آیا خوب پنیر برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 6.1
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما برای بیماران با رژیم غذایی نارسایی کلیه می دانم که بسیار مهم است، آنها می توانند به تغذیه به اندازه کافی برای پس از آن عرضه شده و می تواند اثر درمانی را بهبود بخشد. اما اگر شما به اشتباه برخی از مواد غذایی که بیماری شما را بدتر کنند، بنابراین توجه به آن است. آیا پنیر خوبی برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 6.1؟ اجازه بدهید ما را نگاه.

پنیر است که توسط curdling شیر و تخلیه آب پنیر ساخته شده است، در حالی که آن را هنوز هم حفظ رطوبت به اندازه کافی به آن را نرم و spreadable. بنابراین، پنیر حاوی انواع تغذیه از جمله پروتئین، چربی، کلسیم، سدیم، فسفر، پتاسیم، و غیره چه بیشتر، آن را تا طعم خوب، پس از آن است که توسط بسیاری از مردم از جمله بیمار را دوست داشت. اما مشخص است که کلیه از کلیه بیماران عدم آسیب دیده است به طور جدی، آنها می توانند مواد غذایی با پتاسیم بالا مصرف نمی کنند، پس از آن مناسب نیست برای آنها را به خوردن پنیر. علاوه بر این، آنها همچنین باید مصرف نمک را محدود کند.

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مواد غذایی باید به جلوگیری از:

گوشت نمک درمان، بیکن، سوسیس، ژامبون، گوشت گاو خشک شده، گوشت گاو corned، همبرگر، plucks، شور، کنسرو شده، یا گوشت فرآوری شده، ماهی، و ساردین، آجیل شور و دانه ها، و غیره

اصل رژیم غذایی از بیماری های کلیه:

کم نمک، کم چربی، فسفر کم و پروتئین با کیفیت بالا. شما همچنین باید به دور از الکل، تنباکو و غذاهای ادویه دار نگه دارید. بنابراین شما بهتر تغذیه خود را قبل از شما را یک برنامه رژیم غذایی مشورت کنید. اگر شما نیاز به کمک، ما نیز می تواند توصیه ها را برای شما فراهم می کند.

آیا پاسخ در مورد این سوال، آیا پنیر خوبی برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 6.1 کردم؟ من امیدوارم که این مقاله می تواند به افرادی که از نارسایی کلیه رنج می برند کمک کند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب پنیر برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 6.1





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نارسایی کلیه، کراتینین 6 , 1، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: